אורן חזן: "האמת שלי היא האמת של אזרחי ישראל"

    "בעל הבית הקודם אישר להם להיכנס אליו הביתה, ועוד מעזים לפגוע בשמם הטוב וקוראים להם פולשים?!"
    ישראל פריי No Comments on אורן חזן: "האמת שלי היא האמת של אזרחי ישראל"
    ח"כ אורן חזן
    "בעל הבית הקודם אישר להם להיכנס אליו הביתה, ועוד מעזים לפגוע בשמם הטוב וקוראים להם פולשים?!"
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הביקורת ההולכת וגוברת בימין על התנהלותו של שר הביטחון יעלון, מעמידה בפוזיציה נוחה מאוד את ח"כ אורן חזן, שאת אחד מהקרבות המתוקשרים הראשונים בחיוו הציבוריים, בחר לנהל עם שר הביטחון ואחד האנשים החזקים בליכוד.

    "ההתנהלות של השר יעלון מעכירה את האווירה של חגיגות ט"ו בשבט, אבל לא ניתן לו, נתגבר", אמר חזן לאבי מימרן, "לפני חצי שנה אמרתי את הדברים על שר הביטחון, שברים שאותם אומר היום בנט – חבר בכיר בקבינט – ובכירים בליכוד".

    חזן רואה באי הצבעה עם הממשלה, במקרה ולא ישובו התושבים היהודיים לבית בחברון, נאמנות בסיסית לבוחרי הימין: "עצוב לי. דיברתי עם רוכשי הבתים,הם התחייבו שיצאו מעצמם אם יהיו טענות למישהו, לא רק זה, בעל הבית הקודם אישר להם להיכנס אליו הביתה, ועוד מעזים לפגוע בשמם הטוב וקוראים להם פולשים?!".

    חזן הרבה להסביר כמה הוא מונע מאידיאולוגיה צרופה, וכי אין לו בדל עניין והשפעה של שררה ושלטון: "גדלתי על הליכוד, סבא שלי שנפטר לפני כמנה ימים תמיד אמר שהוא שמח, כי הוא בונה את ארץ ישראל. מספיק עם הצביעות והכיסאולוגיה, אותי לא קונים במנעמי השלטון, נבחרתי לייצג את אלו שהצביעו לממשלת ימין"

    אחרי שהאריך בדברי ימי משפחתו הנטועים עמוק בליכוד, הוסיף חזן התייחסות לתפקידים שמנסים לנשל אותו מהם בכנסת: "לא באתי לחפש מקום בכנסת. לקחתי לעצמי מקום בכנסת. תפקידי להיות הקול השפוי של הימין בכנסת. היום כולם יודעים שפי ולבי שווים, האמת שלי היא האמת של אזרחי ישראל".



    0 תגובות